Sweet Trap
Jiang Jie, seorang ketua chef berprofil rendah, dan Li Nai, seorang perantis yang meriah, adalah kawan pada zaman kecil. Mereka bersatu semula selepas bertahun tidak berjumpa, tetapi sebagai pesaing. Untuk membalas dendam atas pisau yang dicuri, Li Nai menyamar di restoran Jiang Jie. Dari awal tidak suka antara satu sama lain hingga menyedari perasaan sebenar mereka, mereka berdua memulakan perasaan cinta dan melalui pertandingan masakan.