A Taste of First Love S2
Sun Weiyi bertekad untuk membina syarikat permulaan selepas ditinggalkan oleh teman lelaki, kawan baik dan bapanya. Apabila perniagaan kosmetiknya berkembang maju, bekas kawan baiknya, Bai Lingfei muncul dan didapati adalah adik kepada pelamarnya, Bai Zeliu. Adakah Sun Weiyi dapat mengubah situasi kali ini?