The Castellan Belongs to Me
Wu Lin, a modern freelance writer, helps her friend, Xu Xixi, to finish her novel and becomes the character that she hates the most in the book, Wu Yuling, Her Ladyship of Donglin City. Different from the character, Wu Lin dislikes all the palace and harem intrigue, and how women please men for power. On one hand, she wants to go back to the reality, and at the same time, she's changing the plot, but she was jeopardised by Song Wei's brother, Song Yi. Eventually, she has made a daring decision...