Teerak, seorang pemuda ceria, sering dikejar tanpa henti oleh seorang senior yang ingin menjadi teman lelakinya. Suatu hari, dia bertemu dengan Muenfah — seorang senior popular — yang berpura-pura menjadi teman lelakinya untuk melindunginya. Apa yang bermula sebagai hubungan palsu perlahan-lahan berkembang menjadi sesuatu yang nyata apabila perasaan mereka semakin mendalam daripada yang disangka.