The Mystery of Dragon Town
Pengembala Mayat Xiao Jiu menerima pesanan aneh pada tengah malam dari seorang wanita misteri untuk menghantar mayat seorang lelaki muda kaya ke sebuah rumah lama. Setibanya di sana, dia mendapati ibu bapa lelaki itu sedang mengadakan perkahwinan hantu untuknya. Tetapi keesokan harinya, ibu bapa lelaki itu muncul di depan pintunya mendakwa mayat anak mereka......