The Best Man
Chen Zhuo, pewaris keluarga Chen, menyamar sebagai pengawal keselamatan di syarikat Xu Meiying untuk mencari kebenaran di sebalik kematian ibunya, tetapi secara tidak sengaja menjadi menantu tinggal. Sementara itu, kembarnya, Chen Yue, menyamar sebagai dirinya untuk mendekati Meiying dan merebut warisan. Dengan tekanan keluarga, Chen Zhuo membongkar tipu daya Chen Yue, memulihkan keadaan, dan memilih untuk menjalani hidup bersama Xu Meiying.