High Class
Song Yeo-wool, seorang janda yang telah dituduh salah atas pembunuhan suaminya, menempuh jalan yang berbahaya untuk mengetahui kebenaran tentang kematian suaminya, sambil menghadapi pertimbangan besar dan tuduhan dari masyarakat. Dia hampir kehilangan harapan dan segalanya. Sementara itu, ibu bapa pelajar sekolah antarabangsa anaknya mula menyebarkan khabar angin mengenai Yeo-wool.