Love At First Taste
Kisah ini mengenai Presiden Ou Zeye yang separuh manusia separuh puntianak dengan Tong Xiaoman, seorang pelajar universiti yang bakal tamat pengajian dari jurusan lakonan di akademi kesenian. Dari segi penampilan luaran watak utama lelaki, Ou Zeye seorang pemain genius yang membuat keputusan dengan cepat dan kejam, dia juga memiliki ratusan bilion aset. Dari segi dalaman, dia amat menyayangi isteri, suka mencium isterinya, suka cemburu dan mudah marah. Dari segi penampilan luaran watak utama perempuan, Tong Xiaoman seorang yang lurus, tapi sebenarnya mulutnya kejam. Mereka berpegang tangan dan memulakan percintaan larangan antara manusia dengan puntianak yang romantik.