Rainforest Passions
‘Pewaris palsu’ Su Xiamo pergi ke Mangbei untuk mencari adiknya tetapi diburu oleh pembunuh. Qi Chuan, yang menyiasat kematian abangnya, menyelamatkannya setelah mendapati dia ada kaitan dengan tragedi itu. Tanpa disengaja, mereka berkahwin di hadapan ketua kampung. Bermulalah kisah penuh lucu, cinta selepas nikah, dan perjalanan saling memenangi hati satu sama lain.