Wife's Revenge
Kisah ini menceritakan seorang suri rumah tangga yang bernama Bai Yingying dapati suaminya Ding Zhiyuan dan kawan baiknya, Gu Fei’er mencuranginya. Dia amat hampa terhadap perkahwinannya. Enam tahun kemudian, dia dapati banyak hal yang mencurigakan dalam kes bunuh diri adiknya, Bai Jingjing. Selepas mengelak serangan Gu Fei’er, Bai Yingying berjaya mulakan babak baru dalam kerjayanya dengan bantuan Jiang Chuan, Jin Rui dan kawan-kawannya.