Diary of Miss Zhao
Di antara koleksi artifak merah yang misteri, terdapat sebuah diari yang perlu dibaik pulih dengan segera. Liu Yuan dan Wang Ze, memulih misi dengan mengambil tugas ini, dan semasa mereka membaik pulih diari tersebut, mereka berjaya membongkar rahsia yang telah tersembunyi selama beberapa dekad, mendedahkan intrik antara Cik Zhao dan Si Musang.