Meng Xiaofan secara tidak sengaja termasuk ke Kedai Arak Wuti dan didapati bahawa dia telah menjadi Meng Yufan yang sangat jelita dan menawan. Dia membuat keputusan yang paling berani dalam 20 tahun untuk memikat pemilik kedai arak, Xie Xun. Walau bagaimanapun, kebahagiaan tidak kekal, krisis hidup dan melibatkan nyawa telah tertimpa pada kedai arak. Dengan mempertimbangkan antara cinta atau mengorbankan semua orang, hanya bergantung pada keputusan Meng Yufan...