Race to Romance
Demi menyertai Kejohanan Perlumbaan Dunia, Shen Yi menggantikan abangnya yang sedang koma dalam Pasukan Perlumbaan Changgu dan bertemu dengan Gu Yichen. Dari pertelingkahan hangat hingga percikan cinta, hubungan mereka berkembang melalui persaingan dan semangat membara. Mengharungi pelbagai rintangan, mereka akhirnya jatuh cinta dan meraih kejayaan bersama.