Sugar Master S1
Ji Mingtang, Ketua Pegawai Eksekutif syarikat yang berjaya, datang ke "whole sugar northwest" untuk cinta kerana temu janji dalam talian. Dia tidak menyangka akan mengadakan pengembaraan "putera padang pasir". Di sini dia bertemu dengan seorang gadis manis yang patut dilindungi, Xiang Muyang, dan memimpin pelajar kolej tempatan untuk memulakan keusahawanan dan kekayaan, dan menuai hala tuju baharu untuk memulakan semula!