On The Edge Season 3
He Fangzhi terperangkap dalam satu komplot berbahaya ketika dalam perjalanan ke Bandar Jiyang untuk mencari dalang di sebalik huru-hara yang melanda. Namun, bukannya menemui jawapan, dia diburu oleh para pendekar kerana tragedi berdarah lima belas tahun lalu, apabila gurunya, Jiang Feng, dituduh membantai tiga perikatan besar dan lapan belas aliran persilatan. Terheret ke dalam pusaran konflik antara dunia persilatan dan istana, He Fangzhi perlahan-lahan membongkar kebenaran tersembunyi.