Fall In Love In The Book
Jiang Guoguo adalah pengarang novel yang menyedihkan dan comel, dan secara kebetulan, dia memakai novel Mary Sue yang popular dan menjadi rakan wanita yang ganas dalam buku itu. Untuk mengelakkan berakhirnya mabuk pasangan wanita setelah menyeberangi sungai, dia melepaskan kegelapan perut dan hatinya, dan menghadapi watak-watak dalam permainan dengan perangai yang tidak bersalah dan baik, tetapi dia tidak menyangka bahawa dia bercampur dengan penjahat besar Gu Yanliang dalam buku itu, dan secara tidak sengaja berjalan ke puncak hidupnya ...