Ji Man dibesarkan di negara asing dan bercita-cita untuk menjadi ahli perniagaan sejak kecil. Apabila identiti Ji Man didedahkan, dia menjadi isteri Ning Yuxuan secara tidak sengaja. Di rumah agam itu, Ji Man menumpukan perhatian untuk membuat kosmetik, dan membuka kedai kosmetik bersama dengan Miss Shui. Ji Man berjaya membuka kedai dengan kebijaksanaanya walaupun di bawah persaingan perniagaan yang sengit dan juga mendapat penghormatan semua orang. Ketika membantu Ning Yuxuan untuk menyelamatkan mangsa dalam kes bencana, Ji Man memberikan sumbangan besar kepada bantuan bencana dan disebabkan itu dia dianugerahkan oleh mahkamah diraja dan membina hubungan perdagangan baik dengan beberapa negara.