Spicy Girl (Japanese Dub)
The atypical and vicious supporting actress “devotes” herself to the hypocritical movie star who has a repulsive addiction! Let’s see how "the coquettish bitch" bravely fights the angelic bitch and the rose suit, grabbing both career and love!