The Fallen Lady Returns
Dibunuh dengan kejam oleh keluarga Zhou dalam kehidupan lalunya, Marchioness Ding'an, Zhang Xiyin, secara ajaib dilahirkan semula! Dengan dendam membara, dia bertekad untuk membalas perbuatan suaminya, Marquis Ding'an Zhou Yihong, serta isteri keduanya, Li Yuewan. Zhang Xiyin mengambil langkah mendekati Putera Ji, Duan Jianli, demi bekerjasama atas kepentingan bersama. Namun, dalam deretan pertemuan mereka, percikan perasaan yang tak dijangka mula terbit, mengubah hubungan penuh muslihat itu menjadi sesuatu yang jauh lebih mendalam.