Su Shengnan, penerbit wanita pingat emas yang praktikal dan berkebolehan, sangat membenci drama manis tanpa otak tetapi dia secara tidak sengaja memasuki salah satu daripadanya. Dia menjadi heroin yang lemah, dan dipukul oleh watak hero yang mendominasi. Pada mulanya, dia dapat menarik diri daripada cerita itu, dan dia mengubah watak heroin menjadi bos kepada watak hero. Dia mendapati Ouyang sebenarnya seorang yang baik hati. Mereka kemudiannya menuai cinta sejati yang merentasi masa dan ruang.