Ia mengisahkan kisah yang lazat, menarik dan manis tentang Acha, seorang pembantu istana kecil dari Kota Xuanwu yang menggemari makanan dan pelik. Apabila dia keluar dari istana untuk mencari bahan-bahan, dia mengambil tuan muda He Lianyu yang diserang hendap dan koma, yang membawa kepada kisah yang lazat, menarik dan manis. Acha dan He Lianyu, yang statusnya berbeza sama sekali, terjerat kerana makanan. Dalam beberapa siri peristiwa yang tidak masuk akal, kedua-duanya membina cinta yang manis dan mengejar cinta mereka sendiri. impian dan matlamat.