Bossy Husband Who Loved Me
Penulis Mu Xiaoxi secara tidak sengaja menyelinap ke dalam novelnya dan menyelesaikan sepuluh tugas sebelum kembali. Dia fikir ia adalah perkara yang pasti, tetapi dia tidak tahu bahawa Qin Chuan, protagonis lelaki, mendapat keupayaan untuk mendengar hasrat ikhlas Mu Xiaoxi. Apabila protagonis lelaki juga boleh meramal plot, hala tuju cerita telah mengalami perubahan yang menggegarkan bumi, dan nasib kedua-duanya berkait rapat...