Lost You, Found You
Yun Feifei, a detective from Liushanmen, and Gu Linyuan, a high-ranking member of the Qiankun Gang, are sworn enemies. However, after uncovering each other’s true identities, they realize they are long-lost lovers with deep emotional ties. As they rekindle their romance, the mysteries of the past gradually unravel.