The Coming One - Girls Season 3
《明日之子 水晶时代》 records a group of girls who have enthusiasm for music and potential to become the top music icons. They enter the show from different entrances and turn their passion into motivation with the help of a panel of celebrity commentators. They make continuous preparations in all aspects for stepping onto the stage, correct their self-cognition, explore self-potential, realize self-breakthrough, and finally become a qualified music icon.