Winter Night
Zheng Daqian, seorang yang bekerja keras,apabila pekerjaan dan kehidupannya pun mengalami keruntuhan, tiba-tiba menerima pampasan yang besar kerana tanah yang didiaminya telah diambil alih oleh kerajaan. Dia memutuskan untuk berkemas dan pulang ke kampung halamannya. Semasa perjalanannya, meteor muncul dan ribut magnet berlaku. Secara misteri, dia telah teleport ke alam semesta selari. Keluarganya yang hancur bersatu semula; cinta pertamanya yang menyedihkan, Mu Zili, muncul di hadapannya semula. Sejak Zheng Daqian tidak dapat kembali ke dunianya sendiri, dia cuba untuk memperbaiki kesilapannya. Dan apabila semuanya kelihatan kembali semula, meteor itu muncul semula.