Secret By My Name
Presiden baharu Kumpulan Tan, Tan Jianfei, terperangkap dalam krisis besar. Bekas kekasihnya, Li Shujing, tiba-tiba menyertai syarikat dan mencetuskan perebutan kuasa dengannya. Dalam pertentangan sengit, api cinta kembali menyala, tanpa disedari Li Shujing sebenarnya datang untuk menyiasat kematian ayahnya sebagai balas dendam. Apabila kebenaran terbongkar, yang tinggal antara mereka hanyalah dendam keluarga dan sebuah perangkap cinta yang dirancang rapi.