Fairy Charge Forward
Putera Xiao Ziqi dari Bandar Yongzhou yang mempunyai nasib baik secara tidak sengaja telah diculik oleh Zheng Lipei, ketua gunung Changliu yang mempunyai nasib malang, dan dibawa ke tempatnya sebagai "suami tawanan". Apa yang pada asalnya merupakan tempat yang damai, Gunung Changliu, bertukar menjadi medan pertempuran antara negeri-negeri saingan Shao dan Yong. Kedua-dua musuh ini, yang kini terjerat dalam perjuangan kuasa, memulakan perjalanan cinta yang penuh pengembaraan sambil mempertahankan tanah air mereka.