Criminal Minds: Korea
Draw the map of serial killer's brain! Rather than just gathering proofs from the crime scene, NCI agents understand the case from the criminal's mind with perfect profiling. The drama shows how these profilers catch criminals by professional investing skills using psychological methods and how they do best profiling. Great actors of Korea are all on-screen!