Treasures Around
Shan Dan Dan, seorang wanita yang mementingkan perniagaan sipi yang bertekad untuk menjadi pakar jed, bertemu dengan Pei Pei, seorang playboy yang berasal dari keluarga saudagar jed namun tidak melakukan apa-apa selain terlibat dalam aktiviti remeh.