Dilahirkan dalam dunia yang unik di mana watak utama, Shi Hao, adalah seorang genius yang diberkati oleh syurga. Perjalanannya akan membawanya melalui tanah yang tidak diketahui sehingga dia mampu menjadi seorang yang benar-benar boleh menggegarkan dunia.