Spring Fever
Bermula dengan kes rasuah di Ningzhou, kisah ini mengikuti Ye Qinglan, anak seorang pegawai yang jatuh hina hingga menjadi hamba, dan Shen Que, putera muda dari keluarga bangsawan yang menyamar untuk menyiasat. Mereka terjerat dalam perjalanan penuh misteri dan bahaya untuk membongkar kebenaran.