Ini Bukan Cinta
Anak luar nikah keluarga Lu, Lu Huaifeng, dikejar untuk dibunuh tetapi diselamatkan oleh Song Xia, lalu jatuh cinta padanya pada temuan pertama. Ibu bapa angkat Song Xia mati dilanggar oleh anak sulung keluarga Lu, Lu Xuan, namun keluarga Lu menutup perkara itu. Lu Huaifeng menyembunyikan kebenaran dan membiarkan Song di sisi. Selepas mengetahui hal sebenar, Song Xia berpura-pura hilang ingatan untuk membalas dendam. Dia memperoleh bukti jenayah Lu Xuan, lalu mencetuskan perpecahan dalaman. Lu Xuan membunuh ayahnya dan ditangkap. Ketika Lu Huaifeng cuba menghalang, dia ditembak dan hilang kenangan. Apabila mereka bertemu semula, dia sudah tidak mengenali Song lagi.