Pelatih penangkap penjahat, Su Xiaoqiao, menyamar sebagai balu ketua penjahat Qingfeng Zhai, Gu Qingdai, untuk menyiasat petunjuk mengenai kematian ibunya. Dengan menukar identiti dan wajah, dia menjadi ketua Qingfeng Zhai dan sebagai Gu Qingdai, dia “mengahwini” Chu Yan, ketua dari Suzheng Ge yang menyamar sebagai perisik, untuk menyelidik kebenaran di sebalik konspirasi tersebut.