You Are My Lover Friend
Tang Yang dan Jiang Shi Yan, rakan sekelas yang telah bersahabat selama sepuluh tahun, mengejar kerjaya dalam ulasan kredit bank dan media baharu selepas tamat sekolah. Tang Yang membantu keluarga pahlawan yang gugur, manakala Jiang Shi Yan menghasilkan dokumentari tentang ketabahan mereka, yang mendapat perhatian luas. Hubungan mereka yang dibina sejak remaja menghadapi pelbagai cabaran, dan akhirnya berkembang menjadi cinta yang ikhlas. Dari rakan sekelas dan sahabat, mereka menjadi pasangan hidup, membina keluarga dan menghadapi kehidupan bersama.