Choice Husband
Ia mengisahkan tentang Shen Miao, anak perempuan lelaki terkaya di kota yangzhou. Walaupun, dia memiliki Kekayaan dan memiliki penampilan yang cantik, tidak ada yang ingin berani menikahinya kerana dia dianggap mendatangkan musibah kepada bakal suaminya, setelah kedua-dua bekas suami mereka melarikan diri sebelum menikah. Kemudian, Shen Miao bertemu dengan seorang sarjana muda berbakat bernama, Pei Yan Zhen dan keduanya memulakan kisah cinta mereka yang hebat.