Balas Dendam Dihidangkan
Selepas dia terselamat dengan ajaibnya, dia menyamar sebagai chef lelaki, Kenny An, dan kembali ke Korea dengan bantuan Pablo.
Menyusup ke rumah Sung-chul sebagai chefnya, Kenny menetapkan rancangan membalas dendam.
Apabila Sung-chul semakin tertarik dengan Kenny, kakaknya Oh Hyun-ah menjadi curiga.
Dengan kebenaran terbongkar, Sung-chul dan Hyun-ah telah ditangkap. Kyung-jin mendapatkan semula identitinya, bersatu semula dengan anaknya, dan membalas dendam dirinya.