Anne, seorang tomboi yang dibesarkan oleh bapanya, Liam, dan tiga kawan baiknya, Nolan, Felix, dan Julian, secara rahsia menyukai Julian yang misteri. Namun, cintanya hancur kerana ditolak. Bertahun-tahun kemudian, Julian kembali sebagai duda, manakala Anne terperangkap antara perasaan lamanya dan perhatian dua lelaki muda: Ethan, anak Felix, dan Lucas, anak Nolan, yang kedua-duanya mempunyai perasaan terhadapnya. Dalam kisah cinta pelbagai segi ini, Anne mesti memilih: mengejar api lamanya atau beralih dari masa lalu?