I Am Not Your Enemy
Mi Youchu,seorang puteri jeneral, berkahwin dengan Su Buxiao kerana cinta, tetapi dikhianati dan keluarganya musnah. Selepas dilahirkan semula, dia berlatih untuk membalas dendam dan ingin membunuh Su Buxiao. Tanpa mereka sedari, Su Buxiao sebenarnya ialah pemain dari dunia lain yang ingin menakluknya. Dalam permainan kejar-mengejar, mereka terpaksa bekerjasama apabila seorang tokoh misteri muncul dan mengancam keluarga Mi. Di tengah pengembaraan lucu ini, cinta tumbuh antara mereka, dan akhirnya mereka berjaya membongkar konspirasi serta menemukan kebahagiaan bersama.