The Legend of ShenLi
Pada zaman dahulu, banyak dewa mati tetapi hanya satu dewa terakhir Xing Zhi yang terselamat. Maharaja Xing Zhi, tanpa sebarang emosi atau keinginan, telah hidup di luar langit selama berpuluh-puluh ribu tahun. Dalam peperangan antara dewa dan syaitan, dia menyelamatkan keadaan seorang diri. Tetapi selepas itu, dia enggan berjumpa sesiapa dan tidak ditemui di mana-mana.