Abyss Live
Di saat industri perfileman sedang merosot, syarikat Yiping Films melancarkan rancangan realiti inovatif “Live Streaming Eksplorasi Gua”. Pelakon terkenal Li Kaixuan bersama beberapa peserta lain menyertai ekspedisi gua, namun kejadian seram dan misteri mula berlaku satu demi satu. Mereka terperangkap dalam perangkap yang dipasang oleh individu misteri. Setelah melalui ujian ketahanan dan cabaran jiwa, kebenaran mengerikan akhirnya terbongkar sedikit demi sedikit.