The Four Daughters of Luoyang
The head of a wealthy family in Luoyang, Mr. Gu, and his wife, Mrs. Gu, go missing suddenly, and leave their four daughters behind, the younger brother of Mr. Gu, Uncle Gu, starts to fight with the four daughters for their assets. Uncle Gu joins Gu family's competitor, Li family, and they force the eldest daughter, Gu Ruoruo, to marry Li Cong, the second son of Li family, causing her to lose the right of inheritance. With the help of her three sisters, Gu Ruoruo uses various means to thwart Uncle Gu's conspiracy, and finally forms an alliance with Li family's elder son, Li Ke. They get married and thwart the conspiracies of their respective family members, and as they fight side by side, they become closer and fall in love with each other.