Side Story Of Fox Volant
Drama ini diadaptasi daripada novel Jin Yong dengan nama yang sama, watak lelaki Hu Fei membalas dendam bapanya dan melangkah dalam kalangan seni mempertahankan diri. Dia membesar daripada seorang remaja yang bodoh dan melulu kepada seorang pendekar yang menyimpan rakyat jelata di dalam hatinya dan mengambil berat tentang bangsa dan rakyat.