Selepas keluarganya dibunuh, Ye Zhao menyamar sebagai Meng Jianqing untuk menyusup ke pasukan elit istana dan memburu musuhnya. Terperangkap dalam perebutan kuasa yang berbahaya, dia bertarung demi keadilan dan masa depan baharu.