A Lucid Dream
Zhang Yimeng, yang tinggal di zaman sekarang, yakin bahawa dia adalah seorang puteri yang telah dari melakukan perjalanan masa dari negeri kuno Xi, dan dia berusaha dengan segala cara untuk kembali ke masa lampau. Tetapi dia tidak berjangka dia kembali ke negeri kuno, di mana segalanya terasa pelik. Namun, ini sebenarnya adalah suatu rawatan yang dirancang untuknya oleh bapanya dan ahli psikiatri Jingcheng!