Rise From the Ashes
Selepas dilahirkan semula tanpa diduga, gadis muda Cheng Xinian mengetahui kebenaran tentang kehidupan lampaunya yang dimanipulasi dan dibunuh. Dia menjadi sekutu dengan Su Jingyuan, yang menyusup masuk ke dalam keluarga Cheng untuk membalas dendam perbalahan darah keluarganya. Mereka bekerjasama secara diam-diam, walaupun kadang-kadang bertelagah antara satu sama lain. Diikat dengan emosi kompleks kebencian dan kemesraan, mereka bergerak ke hadapan berpegangan tangan.