Sebuah rancangan realiti cinta yang menampilkan individu biasa berusia lewat 20-an hingga pertengahan 40-an. Dua belas peserta tinggal bersama selama 30 hari untuk mengenali cinta, perkahwinan dan hubungan sebenar. Ada yang mungkin menemui pasangan, manakala yang lain memilih berpisah. Di studio, selebriti dan tetamu mengikuti perjalanan mereka serta berkongsi pandangan jujur tentang cinta.