My Contractual Husband
Gu Ping’an tiba di Qiantang untuk menyiasat kes lama yang ditinggalkan oleh mendiang bapanya. Di sana, dia bertemu Song Shirui, yang sedang risau tentang "cukai bujang" yang perlu dibayarnya. Mereka berpura-pura menjadi pasangan suami isteri dan membuka sebuah restoran bersama. Sepanjang perjalanan sebagai rakan kongsi perniagaan, mereka mula jatuh cinta, berjaya mengatasi persaingan sengit dalam industri restoran, dan membongkar kumpulan jenayah yang bersembunyi di Qiantang. Bersama-sama, mereka menegakkan keadilan untuk kes lama bapa Gu Ping’an.