Pet Hotel
"Hotel Haiwan" berpusat pada hubungan manusia-haiwan peliharaan dengan konsep "haiwan peliharaan adalah keluarga yang tidak dapat digantikan" sebagai intinya. Sitkom animasi ini menampilkan haiwan-haiwan sebagai protagonis utama.