Nothing But You
Liang Youan, seorang elit tempat kerja yang terperangkap dalam tempoh kesesakan kehidupan, dan Song Sanchuan, seorang atlet yang sentiasa menjadi pemain gantian, kedua-duanya menyertai kelab tenis secara tidak sengaja. Liang Youan adalah pengurus kelab, dan Song Sanchuan juga baru menjadi pemain tenis daripada badminton. Mereka berkerjasama dengan rakan sepasukan mereka untuk mengatasi kesukaran dan berusaha untuk membina sebuah kelab profesional yang menakjubkan. Dalam proses itu, Liang Youan dan Song Sanchuan jatuh cinta antara satu sama lain, walaupun mereka menghadapi pelbagai konflik semasa berkongsi cadangan dan pengalaman. Mereka mengatasi cabaran dan mengukuhkan kepercayaan antara mereka dan akhirnya memperoleh pertumbuhan profesional dan cinta yang manis.