Almost Lover
He Xiaoran, Xiao Shangqi, dan Chen Fei'er adalah kawan yang sangam rapat semasa mereka masih bersekolah. He Xiaoran menyukai Xiao Shangqi selama lapan tahun dan memerhatikannya meminang Chen Fei'er. Demi persahabatan mereka, dia memutuskan untuk menyimpan dalam hatinya, hanya untuk melihat Chen Fei'er dan Xiao Shangqi saling menyayangi . Banyak peristiwa berlaku sebelum tamat pengajian mereka sehingga akhirnya persahabatan mereka berputus. Selepas dikhianati dalam kedua-dua cinta dan persahabatan, He Xiaoran melarikan diri dari Shanghai ke bandar berdekatan dan menjadi anchorwoman di stesen radio. Tiga tahun kemudian, Xiao Shangqi datang ke bandar ini di bawah tekanan yang hebat untuk menguruskan hotel empat bintang yang hampir muflis. Disebabkan banyak keraguan dan perselisihan faham, mereka berdua bertemu semula di bandar yang asing dan akhirnya mereka jatuh cinta antara satu sama lain.